Samen Muziek Maken met Muziekvereniging Concordia

Samen Muziek Maken met Muziekvereniging Concordia bij Streekmuseum Krimpenerwaard

Op deze speciale dag krijgen kinderen de kans om verschillende muziekinstrumenten van een fanfare of drumband te verkennen. Ze zullen ontdekken hoe elk instrument unieke geluiden produceert en wat het verschil maakt tussen de verschillende klanken. Het mysterie van waar het geluid vandaan komt, zal worden onthuld terwijl ze hun eerste stappen zetten in de wereld van muziek.

Alle kinderen, ongeacht hun ervaring of kennis van muziek, worden uitgenodigd om een muziekinstrument uit te proberen. Er zullen verschillende instrumenten beschikbaar zijn om te verkennen. Daarna kunnen de jonge deelnemers meedoen met het orkestje en leren ze hoe ze geluid kunnen maken op het juiste moment met een mooie toeter of trommel. De boodschap is duidelijk: samen muziek maken is leuk en toegankelijk voor iedereen!

Wil je deelnemen aan deze boeiende workshop? Meld je eenvoudig aan via Synerkri: Aanmeldlink.

Deze unieke kans om de vreugde van samen muziek maken te ervaren, mag je niet missen. Kom op 30 september naar Streekmuseum Krimpenerwaard en ontdek de harmonie van muziek met muziekvereniging Concordia.