Café van Toen en Nu met Jan van Wijnen

Beleef een boeiende ochtend bij Het Streekmuseum Krimpenerwaard tijdens ons maandelijkse “Café van Toen en Nu” evenement. Deze maand hebben we het genoegen om schrijver Jan van Wijnen te verwelkomen, die ons zal meenemen op een literaire reis door zijn nieuwste boek, “Vergelding.”

In het hart van Krimpen aan den IJssel nodigen we je uit voor een gezellige bijeenkomst waar de liefde voor literatuur, geschiedenis en ontmoetingen centraal staat. Het “Café van Toen en Nu” is een samenwerking tussen Het Streekmuseum Krimpenerwaard, Krimpenwijzer en Bibliotheek aan den IJssel, en het is een plek waar mensen samenkomen om te praten, te luisteren en te genieten.

Het hoogtepunt van dit evenement is ongetwijfeld de aanwezigheid van schrijver Jan van Wijnen. Met zijn vijfde boek in vijf jaar, “Vergelding,” heeft hij opnieuw indruk gemaakt op de literaire wereld. Het verhaal volgt Johan, een man die zijn jeugd doorbracht in een weeshuis en na 33 jaar in het buitenland terugkeert naar Nederland. Daar komt hij zijn oude kwelgeest tegen, wat leidt tot een aangrijpend en meeslepend verhaal. Van Wijnen heeft een uniek talent voor het creëren van meeslepende verhalen, en dit is een kans om hem persoonlijk te ontmoeten en meer te weten te komen over zijn schrijverschap.

Het “Café van Toen en Nu” is open voor iedereen, of je nu een fervent lezer bent of gewoon op zoek bent naar een inspirerende ochtend. De deuren zijn geopend van 10.00 tot 12.00 uur, en we zorgen ervoor dat de koffie klaarstaat om je te verwelkomen.

Mis dit boeiende evenement niet! Kom langs bij Het Streekmuseum Krimpenerwaard en ontmoet schrijver Jan van Wijnen terwijl hij je meeneemt op een literaire reis door “Vergelding.”