Belangrijke Mededeling: Tijdelijke Sluiting Streekmuseum Krimpenerwaard

Beste bezoekers,

Wij willen jullie op de hoogte stellen van een kleine verbouwing die plaatsvindt in Het Streekmuseum Krimpenerwaard. Op dinsdag 29 en woensdag 30 augustus zal het museum gesloten zijn om deze verbeteringen te kunnen realiseren. Wij doen ons best om jullie ervaring nog beter te maken!

Maar er is goed nieuws! Op donderdag 31 augustus zwaaien we onze deuren weer open en heten we jullie van harte welkom. Vanaf dat moment gelden de normale toegangstijden, van 14:00 tot 17:00 uur.

Een opwindende verandering staat op jullie te wachten in de koffiehoek van ons museum. We introduceren een nieuwe hoek, ontworpen in de oude vertrouwde stijl, maar met een frisse vernieuwing. We zijn enthousiast om deze verandering met jullie te delen vanaf donderdag 31 augustus.

Bedankt voor jullie begrip en geduld tijdens deze korte sluitingsperiode. We kijken er enorm naar uit om jullie weer te verwelkomen en samen te genieten van de prachtige geschiedenis en cultuur van de Krimpenerwaard.

Tot snel!