Café van Toen en Nu: Kennismaking met de bibliotheek

Elke laatste donderdag van de maand is het weer tijd voor het gezellige Café van Toen en Nu. Normaal gesproken vindt dit plaats in het Streekmuseum Krimpenerwaard. Deze maand is het Café van Toen en Nu echter in de Bibliotheek aan den IJssel in Krimpen aan den IJssel! Van 10.00 tot 12.00 uur ben je van harte welkom in de bibliotheek. De koffie staat klaar en we nodigen je van harte uit om samen met ons een inspirerende ochtend te beleven.

Op vrijdag 4 oktober werd de Nationale Voorleeslunch georganiseerd. Dit jaar was het de twaalfde editie van dit evenement, waarbij ouderen in heel Nederland worden voorgelezen door familieleden, scholieren, vrijwilligers, wethouders, bibliotheekmedewerkers en lokale bekendheden. De Voorleeslunch wordt georganiseerd door de Leescoalitie in samenwerking met bibliotheken en verzorgingstehuizen.

Tijdens het Café van Toen en Nu in de bibliotheek is er een inleidend gesprek over wat je kan doen in de bieb, er is een rondleiding en er zal een leuk verhaal worden voorgelezen. Kom langs, geniet van een kop koffie en laat je inspireren. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen!
Café van Toen en Nu is een samenwerking tussen het Streekmuseum Krimpenerwaard, Krimpenwijzer en Bibliotheek aan den IJssel.

Al nieuwsgierig naar de activiteiten in november? Via onze activiteiten agenda kan je al vooruit kijken naar wat er nog meer te beleven is in het museum.