Knutselen in de herfstvakantie!

Eigenlijk voelt het alsof de zomervakantie pas net voorbij is… en dan ligt de herfstvakantie alweer in het verschiet! Op woensdagmiddag 30 oktober organiseren we in het museum weer een knutselmiddag. Natuurlijk helemaal in het teken van de herfst. We gaan aan de slag met de kastanjes van onze eigen kastanje boom!  We knutselen bloemen, egeltjes en spinnenwebben… want een beetje griezelen hoort er natuurlijk ook bij met Halloween.

Knutselmiddag Tamme Kastanje

• Wanneer: Woensdag 30 oktober 2024
  • Tijd: 14.30- 16.00 uur
  • Waar: Tuinzaal Streekmuseum Krimpenerwaard

Je kunt je voor de knutselworkshop aanmelden door te mailen naar m.brouwers@streekmuseumkrimpenerwaard.nl. Laat je even weten met hoeveel kinderen je langs komt?

Benieuwd naar andere activiteiten die er in het museum te doen zijn? Neem een kijkje in onze activiteiten agenda.