Café van Toen en Nu – Vogels van de Rottemeren

Cafe van Toen van Nu
Café van Toen en Nu – Vogels van de Rottermeren door Chris van Rijswijk

Chris van Rijswijk komt vertellen over vogels van de Rottermeren. Deze gepassioneerde vogelaar en vogelfotograaf vertelt over de vogels in onze omgeving en geeft een boeiende powerpointvoorstelling.

Let op! Het café vindt deze keer plaats in de Tuinzaal. Elke laatste donderdag van de maand is er in het gezellige Streekmuseum Krimpenerwaard in Krimpen aan den IJssel een “Café van Toen en Nu” waar aan de hand van een thema of een spreker een ochtend wordt georganiseerd waar ontmoeten en met elkaar in gesprek gaan centraal staan.

Café van Toen en Nu is een samenwerking tussen het Streekmuseum Krimpenerwaard, Krimpenwijzer en Bibliotheek aan den IJssel. Iedereen is welkom in de Tuinzaal tussen 10.00 en 12.00 uur en de koffie staat klaar!